Page 173 - TUŞBA 2019 PERFORMANS
P. 173

2019 YILI MALİ PERFORMANS PROGRAMI




                   B)  Yıkılacak derecede tehlikeli yapıların tespit edilmesi halinde;
               a.  3194  sayılı  İmar  Kanununun  39.  Maddesi  gereğince  kolluk  kuvveti  marifetiyle  yapıların
               boşaltılmasını

               b. Sahiplerince yıktırılmasını,

               c. Bu mümkün olmaz ise Belediyece yıktırılarak yıkım masraflarının yapı sahiplerinden tahsil
               edilmesini sağlayacak işlemleri yapmak

                   C)  Yapı ruhsatı almış olan binaların tamamlanmasından sonra yapılan incelemede;
               a. Ruhsat ve eklerine uygun olarak yapıldığının,

               b. Kullanılmasında fen ve sağlık bakımından herhangi bir sakınca olmadığının,

               c. Yapı Denetim Kuruluşuyla, SGK ve ilgili Vergi Dairesi ile ilişiğinin olmadığının, tespit edilmesi
               halinde, 3194 sayılı İmar Kanununun 30. Maddesine göre Yapı Kullanma İzin Belgesini (İskan)
               tanzim ederek vermek.

               d. Asansör İşletme Ruhsatı vermek.

               e.  Müdürlükte  işlem  gören  plan,  proje  ve  ruhsatların  yılına  ve  sayısına  göre  tespiti  ve
               arşivlenmesi.
                    D) 6306 Sayılı “Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi” Kanunu kapsamında yıkım izni
               verilmesi ile ilgili kurumun bilgilendirilmesi.


               Evrak Kayıt Birimi
                  Gelen – giden evraka yapılacak işlemler;

               a)  Müdürlüğe  gelen  evrakın  önce  kaydı  yapılır,  yetkili  tarafından  havale  edilir.  Personel,
               yapılması gerekli işlemleri zamanında ve noksansız yapmakla yükümlüdür.

               b) Gelen ve giden evrak, ilgili kayıt defterine tarih ve sayılarına göre kaydedilir. Müdürlük dışına
               yazılan evrak, zimmetle ilgili birime teslim edilir.

               c)  Müdürlükçe  yapılan  tüm  yazışmaların  birer  örneği  konularına  göre  ayrı  ayrı  klasörlerde
               arşivlenir.

               d) Dosyalama işlemi konularına göre ayrı ayrı yapılır.

               Numarataj Birimi

               a)  Kenti  planlamak  ve  hizmet  vermek  için  kenti  sokak  sokak,  adres  adres  tanımak  üzere,
               bilginin alt yapısını oluşturmak. Mevcutta bulunan arsa ve binaların numaralandırma işlemini
               yapmak. Sabit  adres standardını sağlamak.

               b)  Oluşturulan  kent  bilgi  sisteminin  alt  yapısıyla  çevre  ve  emlak  vergilerinin  toplanmasına
               katkıda  bulunmak;  İnşaat  ruhsatının  verilmesinde  kolaylık  sağlamak,  vb  hizmetlere  altlık
               oluşturmak.

               c)  Nüfus  sayımı  ile  ortaklaşa  çalışma  yaparak,  adres  ve  nüfusun  eşleştirilmesini  sağlamak,
               ulusal adres veri tabanı oluşturmak.


                                                                                                         6
   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178