Page 218 - TUŞBA 2019 PERFORMANS
P. 218

2019 YILI MALİ PERFORMANS PROGRAMI



                Ekipler tarafından sonuçlandırılan evraklar veya doğrudan Müdürlüğümüz bürosu tarafından
              cevap verilmesi gereken evraklar, Müdürlüğümüz bürosunda, memur raporları doğrultusunda
              bilgisayar  ortamında  hazırlanarak  ilgili  Zabıta  Amiri,  Zabıta  Müdürü,  Başkan  Yardımcısı  veya
              Belediye Başkanının imzası ile ilgili birim veya kurumlara gönderilir.

                Günlük Hizmet Kartının Hazırlanması:
                Müdürlüğümüz personeli Belediyemizin icra organı olduğundan adli vakalarla sürekli karşı
              karşıya  kalmaktadır.  Adli  makamlar  olayın  meydana  geldiği  ilgili  personelin  görevli  olup
              olmadığının Müdürlüğümüzden sormaktadırlar. Bu nedenle, tüm ekiplerimize görevli olduğu
              bölge ve saatleri gösteren kayıtlı hizmet kartı hazırlanmaktadır. Hizmet kartlarını ekipler sabah
              göreve çıkarken bürodan teslim alır, akşamda görev bitimi, gün içerisinde ifa ettiği görevler
              doğrultusunda,  hizmet  kartını  doldurarak  Zabıta  Büroya  teslim  ederler.  Büro  personeli
              tarafından  söz  konusu  hizmet  kartları  ileride  doğabilecek  adli  vakalarda  kullanılmak  üzere
              günlük olarak arşivlenir.
                Günlük Çalışma Programının Hazırlanması:
                Zabıta  Müdürlüğü  Personelinin  görev  yaptığı  yerleri,  personel  sayısını,  izinli  -  istirahatlı
              personelin gösterildiği çalışma programıdır. Bu program günlük olarak hazırlanır ve ilgili Zabıta
              Amirine  imzalattırılır,  ileride  doğabilecek  adli  ve  idari  soruşturmalarda  kullanılmak  üzere
              arşivlenir.
                Meclis ve Encümen toplantılarının gündemlerini takip etmek ve Müdürlüğün gündeme alması
              gereken evrakların hazırlanmasını sağlamak.
                Müdürlüğün Stratejik planlarını hazırlamak (Yıllık ve beş yıllık )
                Performans takibi, raporları ve Performans esaslı bütçelerin hazırlanması ve takibini yapmak.
                Ödeme evraklarının hazırlanarak tahakkuka bağlanması işlemlerini yapmak.
                Müdürlüğün Faaliyet Raporlarını hazırlamak
                Müdürlükçe  kendilerine  verilen  işleri;  yasalar,  tüzükler,  yönetmelikler  ve  bu  yönetmelik
              esaslarına göre yapar ve süresinde bitirilmesini sağlar.
                Sorumlu oldukları bölgenin çalışma alanına giren konular ile ilgili olarak Müdürün verdiği
              görevleri yapmak, birimdeki tüm işlerden Müdüre karşı sorumlu olmak.
                Bölge  Emniyetini  sağlayıcı  tedbirler  almak,  Sivil  savunma  ve  yangından  korunma
              talimatlarının uygulanmasını sağlamak.
                Müdürlüğün işlevlerine ilişkin görevlerin Müdüriyet ve Başkanlık Makamınca uygun görülen
              programlar gereğince yürütülmesini sağlamak.

              Ruhsat ve Denetleme Birimi
                Ruhsat ve Denetim Birimi; İlçemiz sınırları içerisinde bulunan işyerlerini mevzuat hükümleri
              çerçevesinde  ruhsatlandırarak  kayıt  altına  almak,  sağlıklı,  hijyenik  yeme-içme,  konaklama-
              istirahat,  eğlence,  güvenli  ticaret,  alışveriş  yapılabilecek  yaşanabilir  ilçe  olması  için
              çalışmaktadır. Ruhsat ve Denetim birimi Tuşba İlçe sınırları içerisindeki tüm Sıhhi, 2. Ve 3. Sınıf
              Gayrisıhhi, Umuma Açık İstirahat ve Eğlence yerlerinin ruhsatlandırılması, gerekli durumlarda
              ruhsat iptali, Ruhsat devir ve yenileme işlemlerinin yerine getirilmesi, Hafta tatilinde faaliyetini
              sürdürecek işyerlerine Hafta Tatili Ruhsatı verilmesi, Mesul Müdürlük belgesi verilmesi, Ölçü ve
              Ayar  işlemlerinin  yürütülmesi.  Bu  görevlerle  ilgili  şikayet  ve  taleplerin  değerlendirilmesi,
              Denetim ve Tespitlerin yapılması, Talep edilmesi durumunda diğer resmi kurum ve kuruluşların
              denetim komisyonlarında bulunulması ve koordineli çalışılması, ilgili kurumlardan gelen diğer
              yazışmaların  iş  ve  işlemlerinin  yasa  gereği  yerine  getirilmesi  gereken  uygulamaların


                                                                                                        51
   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223