Page 71 - TUŞBA 2019 PERFORMANS
P. 71

2019 YILI MALİ PERFORMANS PROGRAMI






                                      DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

                                           2019 YILI PERFORMANS PLANI


              I.  HARCAMA YETKİLİSİNİN SUNUŞU
               Destek Hizmetleri Müdürlüğü, 5216 ve 5393 sayılı Belediye yasasının 48. maddesine dayanılarak Tuşba
               Belediye Meclisinin 07.05.2014 tarih ve 10 sayılı kararıyla kurulmuş ve Belediye Başkanına bağlı olarak
               çalışan bir birimdir. 5216 ve 5393 sayılı Belediye yasası, 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol
               Kanunu,  Taşınır  Mal  Yönetmeliği,  2918  Sayılı  Karayolları  Trafik  Kanununa  dayanılarak  işlemleri
               yürütmek.  Belediye  hizmet  binalarının  genel  temizliğini,  bakımını,  onarımını,  tesisat  işlerini,  araç
               havuzunu, birimler arası evrak akışını, yönetsel ve teknik süreçleri günün koşullarına göre en iyi şekilde
               iyileştirerek gerçekleştirmek. Tuşba Belediyesine bağlı birimlere, ilgili yasa ve yönetmelikler uyarınca
               verilecek hizmetlerin ifası için gerekli demirbaş malzeme, müstehlik malzeme, giyecek, yakacak, basılı
               kâğıt, kırtasiye, vasıta araç gibi gerekli malzemeleri dairelerinin teklifi ve Mali Yılı Bütçelerinde tahsis
               edilen ödenekler dâhilinde, yürürlükte bulunan ilgili yasa, yönetmelik ve kararnameler uyarınca temin
               ederek, muayenesini yaptırmak ve ilgili birime teslim etmek yanı sıra, edinilen demirbaş ve tüketim
               maddelerinin kayıt ve saklanmasını ve Belediyenin görmekte olduğu iş ve hizmetler için kullanılmakta
               olan  stok  durumlarının  izlenmesini  sağlamak.    Belediyenin  tüm  araç  ve  iş  makinelerinin  akaryakıt,
               madeni yağ, antifriz tedarik ve dağıtımını yapmak, yedek parça, araçlara ait sarf malzemeleri ve sabit
               tesislerle ilgili malzemeleri tedarik etmek, stoklama ve tüketimini organize etmek.

             II.  GENEL BİLGİLER

               A) İDARİ İŞLER BÜROSU GÖREVLERİ:
               a) Araç havuzunu yönetmek

               b) Hizmet binasının elektrik, telefon, sıhhi tesisat, bakım ve onarımını yapmak yâda yaptırmak.

               c) Bina genel temizliğini yapmak.
               d) Araçlar için kart sistemini oluşturmak.

               e) Hizmet binasında kurulan yemekhane, çay ocağı gibi sosyal servislerin temiz ve düzenli çalışmasını
               organize etmek.

               B) SATINALMA VE İHALE BÜROSUNUN GÖREVLERİ:
               Satın alınacak, üretilecek ve tamir ettirilecek tüm malzemeler için gerekli idari ve teknik şartnameyi
               kullanan veya talep eden birimlere hazırlatmak veya temin etmek.

               Mali Yılbaşında ilgili birimlerce talep edilen veya senesi içerisinde yeniden gereksinim duyulan mal ve
               hizmetleri İç ve Dış Piyasalardan mevcut yasa ve yönetmelikler dâhilinde temin etmek.

               Bu amaçla,

               a) Birimlerden gelen ihtiyaç taleplerini cins, miktar, vasıf ve kapasite yönünden kontrole tabi tutmak.
               b) Yaklaşık maliyet tespiti yapmak ve teklif almak

               c) Yurt içi ve yurt dışı ilanlar yapmak
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76