Page 71 - TUŞBA 2019 PERFORMANS
P. 71
2019 YILI MALİ PERFORMANS PROGRAMI
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
2019 YILI PERFORMANS PLANI
I. HARCAMA YETKİLİSİNİN SUNUŞU
Destek Hizmetleri Müdürlüğü, 5216 ve 5393 sayılı Belediye yasasının 48. maddesine dayanılarak Tuşba
Belediye Meclisinin 07.05.2014 tarih ve 10 sayılı kararıyla kurulmuş ve Belediye Başkanına bağlı olarak
çalışan bir birimdir. 5216 ve 5393 sayılı Belediye yasası, 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol
Kanunu, Taşınır Mal Yönetmeliği, 2918 Sayılı Karayolları Trafik Kanununa dayanılarak işlemleri
yürütmek. Belediye hizmet binalarının genel temizliğini, bakımını, onarımını, tesisat işlerini, araç
havuzunu, birimler arası evrak akışını, yönetsel ve teknik süreçleri günün koşullarına göre en iyi şekilde
iyileştirerek gerçekleştirmek. Tuşba Belediyesine bağlı birimlere, ilgili yasa ve yönetmelikler uyarınca
verilecek hizmetlerin ifası için gerekli demirbaş malzeme, müstehlik malzeme, giyecek, yakacak, basılı
kâğıt, kırtasiye, vasıta araç gibi gerekli malzemeleri dairelerinin teklifi ve Mali Yılı Bütçelerinde tahsis
edilen ödenekler dâhilinde, yürürlükte bulunan ilgili yasa, yönetmelik ve kararnameler uyarınca temin
ederek, muayenesini yaptırmak ve ilgili birime teslim etmek yanı sıra, edinilen demirbaş ve tüketim
maddelerinin kayıt ve saklanmasını ve Belediyenin görmekte olduğu iş ve hizmetler için kullanılmakta
olan stok durumlarının izlenmesini sağlamak. Belediyenin tüm araç ve iş makinelerinin akaryakıt,
madeni yağ, antifriz tedarik ve dağıtımını yapmak, yedek parça, araçlara ait sarf malzemeleri ve sabit
tesislerle ilgili malzemeleri tedarik etmek, stoklama ve tüketimini organize etmek.
II. GENEL BİLGİLER
A) İDARİ İŞLER BÜROSU GÖREVLERİ:
a) Araç havuzunu yönetmek
b) Hizmet binasının elektrik, telefon, sıhhi tesisat, bakım ve onarımını yapmak yâda yaptırmak.
c) Bina genel temizliğini yapmak.
d) Araçlar için kart sistemini oluşturmak.
e) Hizmet binasında kurulan yemekhane, çay ocağı gibi sosyal servislerin temiz ve düzenli çalışmasını
organize etmek.
B) SATINALMA VE İHALE BÜROSUNUN GÖREVLERİ:
Satın alınacak, üretilecek ve tamir ettirilecek tüm malzemeler için gerekli idari ve teknik şartnameyi
kullanan veya talep eden birimlere hazırlatmak veya temin etmek.
Mali Yılbaşında ilgili birimlerce talep edilen veya senesi içerisinde yeniden gereksinim duyulan mal ve
hizmetleri İç ve Dış Piyasalardan mevcut yasa ve yönetmelikler dâhilinde temin etmek.
Bu amaçla,
a) Birimlerden gelen ihtiyaç taleplerini cins, miktar, vasıf ve kapasite yönünden kontrole tabi tutmak.
b) Yaklaşık maliyet tespiti yapmak ve teklif almak
c) Yurt içi ve yurt dışı ilanlar yapmak